Ενημέρωση
- 23 Ιανουαρίου 2011 // //
- Θέματα Εκπαιδευτικών Πολυτέκνων
- Εμφανίσεις: 7884
Συνάδελφοι, όπως γνωρίζετε έχει συσταθεί στο Υπουργείο μία επιτροπή που μελετά το θεσμικό πλαίσιο των μεταθέσεων - αποσπάσεων... Δυστυχώς, παρά τις διαμαρτυρίες μας, μας έχουν αποκλείσει από αυτήν...Επειδή κυκλοφορούν διάφορες φήμες για τις προωθούμενες αλλαγές, που είναι δυσμενείς για τη μητρότητα και τους πολύτεκνους, καθότι βάλθηκαν ως γνωστό να μας εξοντώσουν, για αυτό πρέπει να είμαστε σε επαγρύπνηση και προετοιμασμένοι... για αυτό μελετήστε το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και βοηθείστε μας με τις προτάσεις σας.
Το email μας είναι: info@penep.gr ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Νέα κριτήρια για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών μελετά το υπουργείο Παιδείας Ακολουθούν οι μεταθέσεις ΠΗΓΗ: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231077264 Νέα κριτήρια για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης που θα ισχύουν στο εξής, όπως η γνώση νέων τεχνολογιών αλλά και η ανάγκη για εξωσωµατική γονιµοποίηση, διαµόρφωσε επιτροπή του υπουργείου Παιδείας. Η επιτροπή θα επεξεργαστεί την ερχόµενη εβδοµάδα ανάλογη πρόταση και για τις µεταθέσεις. Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, τα βασικά σηµεία της πρότασης είναι τα εξής:1. Για τις αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία και στις ανεξάρτητες ή σε αποκεντρωµένες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, σε νοµικά πρόσωπα δηµοσίου ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το υπουργείο Παιδείας, καθώς και στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα γραφεία εκπαίδευσης, τα αρµόδια υπηρεσιακά συµβούλια λαµβάνουν υπόψη τα εξής κριτήρια:
Τι συνεκτιμάται 2. Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και από σχολείο σε σχολείο του ίδιου ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ λαµβάνονται υπόψη τα κριτήρια για τις µεταθέσεις, εκτός από τις συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί. Επίσης συνεκτιµώνται από το οικείο υπηρεσιακό συµβούλιο τα εξής:
Κατά προτεραιοτήτα 3. Κατά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ αποσπώνται, συγκρινόµενοι µόνο µεταξύ τους, οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες, κατά σειρά προτεραιότητας:
Ανάπηροι και τρίτεκνοι 4. Κατά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ αποσπώνται κατά προτεραιότητα, εφόσον υπάρχουν λειτουργικά κενά, οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες, κατά σειρά προτεραιότητας:
ΠΟΣΟ ΜΕΤΡΑΝΕ οι µεταπτυχιακές σπουδές, το δεύτερο πτυχίο, η γνώση των νέων τεχνολογιών, η διοικητική εµπειρία, η πιστοποιηµένη γνώση των νέων γλωσσών για τις αποσπάσεις στην Κεντρική υπηρεσία του υπουργείου παιδείας ΑΠΟ ΠΥΣΠΕ για τις αποσπάσεις µετράνε οι βαριές και ανίατες ασθένειες, το ποσοστό αναπηρίας, η συνυπηρέτηση, η χηρεία, οι εξαιρετικά σοβαροί οικογενειακοί λόγοι Την ερχόµενη εβδοµάδα η πρόταση του υπουργείου για τις µεταθέσεις
α. Οι νεοδιόριστοι που διανύουν την υποχρεωτική υπηρεσία στην περιοχή ή στο σχολείο του πρώτου διορισµού τους, προκειµένουγια τις αποσπάσεις στην Κ.Υ. και στις ανεξάρτητες ή σε αποκεντρωµένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε Νοµικά Πρόσωπα Δηµοσίου ή Ιδιωτικού Δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις, στις Διευθύνσεις και στα Γραφεία Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία του άρθρου ... αυτού του νόµου. β. Οσοι είναι στελέχητης Εκπαίδευσης (σχολικοί σύµβουλοι, διευθυντές Διευθύνσεων, προϊστάµενοι Γραφείων, προϊστάµενοι εκπαιδευτικών θεµάτων, διευθυντές και υποδιευθυντές σχολείων).
================================= Δελτίο Τύπου Υπουργείου Παιδείας | ||
02/02/2011 | ||
Εξορθολογισμός του συστήματος μεταθέσεων και αποσπάσεων | ||
Η ομάδα εργασίας που έχει συσταθεί στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με τη συμμετοχή των Ομοσπονδιών Εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ), για τη διαμόρφωση των κριτηρίων μεταθέσεων και αποσπάσεων, ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο συνεδριάσεων με τη διαμόρφωση της σχετικής πρότασης που αφορά στα κριτήρια αποσπάσεων. | ||
Οι εργασίες συνεχίζονται με την επεξεργασία της πρότασης για τις μεταθέσεις, με στόχο την ολοκλήρωσή τους εντός του μηνός. | ||
Το πλήρες κείμενο της πρότασης της ομάδας εργασίας θα τεθεί, μετά την ολοκλήρωσή του, σε ανοικτή διαβούλευση στο www.opengov.gr . | ||
------------------ | ||
Ολόκληρη η πρόταση της επιτροπής για τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | ||
Την Τετάρτη 2 Φλεβάρη 2011, η επιτροπή για τη διαμόρφωση των κριτηρίων μεταθέσεων και αποσπάσεων σε συνεδρίασή της ολοκλήρωσε τη συζήτηση για τη μοριοδότηση των αποσπάσεων. Οι προτάσεις που συζητήθηκαν έχουν ήδη κατατεθεί στο Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσποδίας Ελλάδας. | ||
Η επιτροπή θα συνεχίσει τις εργασίες της την Τετάρτη 9 Φλεβάρη 2011, με την επεξεργασία της πρότασης για τη διαμόρφωση των κριτηρίων των μεταθέσεων. | ||
Ακολουθεί ολόκληρη η πρόταση της επιτροπής για τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. | ||
Δημήτρης Μπράτης | ||
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ & ΔΕ | ||
1.Όργανα και Κατηγορίες αποσπάσεων | ||
1.1. Αρμόδια όργανα για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι τα κεντρικά, τα ανώτερα περιφερειακά και τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών. | ||
1.1.1. Τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ) είναι αρμόδια για: | ||
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία και στις ανεξάρτητες ή σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου. | ||
β. Αποσπάσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου | ||
γ. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ | ||
1.1.2. Τα ανώτερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΑΠΥΣΠΕ /ΑΠΥΣΔΕ)1 είναι αρμόδια για: | ||
α. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα γραφεία εκπαίδευσης, για άσκηση διοικητικού έργου | ||
β. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τάξεις υποδοχής των λοιπών σχολείων και σε ΚΕΔΔΥ | ||
γ. Αποσπάσεις σε πειραματικά σχολεία | ||
δ. Αποσπάσεις σε καλλιτεχνικά σχολεία | ||
ε. Αποσπάσεις σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης | ||
στ. Αποσπάσεις σε μειονοτικά σχολεία | ||
ζ. Αποσπάσεις σε μουσικά σχολεία | ||
Οι αποσπάσεις των περιπτώσεων α έως ζ αφορούν τους εκπαιδευτικούς του ίδιου ΑΠΥΣΠΕ/ΔΕ | ||
1.1.3. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδια για τις αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ | ||
1.2. Όταν τα ανωτέρω ΥΣ συνεδριάζουν για αποσπάσεις εκπ/κών σε μειονοτικά σχολεία, συμμετέχουν οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εργαζόμενων στα σχολεία αυτά. | ||
2. Εκτέλεση αποσπάσεων | ||
Οι προτάσεις των κεντρικών, των ανώτερων περιφερειακών και των περιφερειακών ΥΣ εκτελούνται με απόφαση του Υπουργού ΠΔΒΜΘ, του Περιφερειακού Διευθυντή και του Διευθυντή εκπαίδευσης, αντίστοιχα. | ||
Πρόταση ΟΛΜΕ – ΔΟΕ: Κατάργηση της παραγράφου 1 και 3, περ. β του άρθου 31 του ν. 3848/2010, για τις αποσπάσεις των υπαραρίθμων σε σχολείου άλλου νομού της ίδιας ή άλλης περιφερειακής διεύθυνσης. | ||
Πρόταση ΟΛΜΕ: Για τις αποσπάσεις σε Πειραματικά, Καλλιτεχνικά και Μουσικά σχολεία αρμόδια είναι τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ) | ||
3. Κριτήρια για τις αποσπάσεις | ||
3.1. Για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα γραφεία εκπαίδευσης (περιπτώσεις α-γ του προηγούμενου άρθρου) τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τα εξής κριτήρια: | ||
α. τις μεταπτυχιακές σπουδές στη δημόσια διοίκηση ή στη διοίκηση της εκπαίδευσης | ||
β. το δεύτερο πτυχίο που είναι σχετικό με τη διοίκηση, τη νομική ή άλλη επιστήμη | ||
γ. την τεκμηριωμένη γνώση του αντικειμένου της θέσης που πρόκειται να καλυφθεί | ||
δ. τη γνώση των νέων τεχνολογιών, η οποία αποδεικνύεται με πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο ή πιστοποίηση επιπέδου Α΄ ή Β΄ | ||
ε. την αξιόλογη διοικητική εμπειρία, κατά προτίμηση στις υπηρεσίες ή σε νομικά πρόσωπα του ΥΠΔΒΜΘ | ||
στ. την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών, η οποία αποδεικνύεται με πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο ή πιστοποιητικό επιπέδου Β2 και άνω | ||
Για το σκοπό αυτό στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος γίνεται συνοπτική περιγραφή του αντικειμένου της θέσης που πρόκειται να καλυφθεί με απόσπαση και αναφέρονται τα συγκεκριμένα προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι ενδιαφερόμενοι, καθώς και η αριθμητική αποτύπωσή τους. | ||
3.2.1. Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και από σχολείο σε σχολείο του ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ (περιπτώσεις δ και ε του προηγούμενου άρθρου) λαμβάνονται υπόψη τα κριτήρια για τις μεταθέσεις, εκτός από τις συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί. Επίσης συνεκτιμώνται από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο τα εξής: | ||
α. Βαριές και δυσίατες ασθένειες: | ||
i. των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους μονάδες 5 για ποσοστό 50-67% και μονάδες 10 για ποσοστό 67% και άνω) | ||
ii. των γονέων τους που είναι δημότες από διετίας δήμου της περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, εφόσον αποδεδειγμένα έχουν την επιμέλειά τους (μονάδες 2 για ποσοστό αναπηρίας 50-67% και μονάδες 5 για ποσοστό 67% και άνω) | ||
iii. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (μονάδες 5) | ||
Το ποσοστό αναπηρίας αποδεικνύεται με γνωμάτευση πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής, που εκδίδεται βάσει του Ενιαίου Κανονισμού Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας, όπως ισχύει κάθε φορά (άρθρο 7 ν. 3863/2010) | ||
β. Η συνυπηρέτηση2 με σύζυγο εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή μελών Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίων ή Ε.Π. Τ.Ε.I. Τμημάτων ή Παραρτημάτων (μονάδες 6 επιπλέον). | ||
γ.Η χηρεία, εφόσον υπάρχουν ανήλικα παιδιά (μονάδες 5) | ||
δ. Οι εξαιρετικά σοβαροί οικογενειακοί λόγοι, όπως η διάζευξη ή διάσταση, η χηρεία ή η ανάγκη για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3) | ||
ε. Οι σπουδές του εκπαιδευτικού (μεταπτυχιακές ή για απόκτηση άλλου τίτλου) σε σχολή που εδρεύει σε διαφορετική περιοχή από αυτήν όπου ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός (μονάδες 2). | ||
3.2.2. Κατά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ αποσπώνται, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες, κατά σειρά προτεραιότητας: | ||
α. Ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης (άρθρο … αυτού του νόμου) | ||
β. Είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων (παρ. 1 του άρθρου 21 ν. 2946/2001) | ||
γ. Είναι εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων (άρθρα 93 παρ. 7 και 182 παρ. 10 του ν. 3852/2010) | ||
δ. Είναι σύζυγοι δικαστικών λειτουργών (παρ. 3, άρθρου 47 ν. 2304/95) | ||
ε. Είναι μέλη των διοικητικών συμβουλίων3 των ενώσεων λειτουργών μέσης εκπαίδευσης ή των συλλόγων των δασκάλων και | ||
ζητούν απόσπαση σε σχολεία της έδρας αυτών (παρ. άρθρου 16, παρ.Γ8, ν. 1566/85). | ||
Αν δεν υπάρχουν λειτουργικά κενά στην περιοχή όπου θεμελιώνουν δικαίωμα απόσπασης,σύμφωνα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν,η απόσπαση πραγματοποιείται σε όμορη αυτής περιοχή.(ν.3852, άρθρο 93) | ||
3.2.3. Κατά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ αποσπώνται κατά προτεραιότητα, εφόσον υπάρχουν λειτουργικά κενά, οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες, κατά σειρά προτεραιότητας: | ||
α. Πάσχουν από αναπηρία σε ποσοστό 67% και άνω | ||
β. Είναι τρίτεκνοι | ||
4.Για τις αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τάξεις υποδοχής των λοιπών σχολείων, σε ΚΕΔΔΥ, σε πειραματικά, καλλιτεχνικά, μουσικά, μειονοτικά σχολεία και σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης τα υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τα αντίστοιχα κριτήρια για τις μεταθέσεις. | ||
Πρόταση ΟΛΜΕ ΔΟΕ: Τα κριτήρια να καθορίζονται με υπουργική απόφαση. | ||
4. Κωλύματα αποσπάσεων | ||
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για απόσπαση οι παρακάτω κατηγορίες εκπαιδευτικών: | ||
α. Οι νεοδιόριστοι που διανύουν την υποχρεωτική υπηρεσία στην περιοχή ή στο σχολείο του πρώτου διορισμού τους, προκειμένου για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα γραφεία εκπαίδευσης. Εξαιρούνται οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία του άρθρου … αυτού του νόμου. | ||
β. Όσοι είναι στελέχη της εκπ/σης (σχολικοί σύμβουλοι, δ/ντές δ/σεων, προϊστάμενοι γραφείων, προϊστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων, διευθυντές και υποδ/ντές σχολείων) | ||
γ. Όσοι υπηρετούν σε θέσεις με θητεία η οποία λήγει μετά την 31η Αυγούστου του έτους που γίνονται οι αποσπάσεις | ||
δ. Όσοι ζητούν απόσπαση για τρίτο συνεχόμενο σχολικό έτος, εάν δεν έχουν υποβάλει αίτηση μετάθεσης στην περιοχή όπου ζητούν να αποσπαστούν. | ||
ε. Όσοι ανήκουν οργανικά σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, πειραματικά, μουσικά, καλλιτεχνικά ή μειονοτικά σχολεία και σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, προκειμένου για τις αποσπάσεις στην KY και στις ανεξάρτητες ή σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, καθώς και στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα γραφεία εκπαίδευσης, εφόσον δεν έχουν εξαντλήσει το προβλεπόμενο διάστημα υποχρεωτικής παραμονής σε αυτά. | ||
5. Διαδικασία αποσπάσεων και τοποθετήσεων | ||
5.1. Οι αποσπάσεις διενεργούνται με την εξής σειρά: | ||
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ | ||
β. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις, στις διευθύνσεις και στα γραφεία εκπαίδευσης | ||
γ. Αποσπάσεις σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ | ||
δ. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ | ||
ε. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τάξεις υποδοχής των λοιπών σχολείων και σε ΚΕΔΔΥ, σε πειραματικά σχολεία, σε καλλιτεχνικά σχολεία,σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σε μειονοτικά σχολεία, σε μουσικά σχολεία | ||
στ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο του ίδιου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ | ||
5.2. Ειδικότερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, αποσπούν ή τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά: | ||
α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων | ||
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του ΥΣ | ||
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας του συμβουλίου | ||
δ. Τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές | ||
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων | ||
στ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων | ||
ε. Τοποθετήσεις αναπληρωτών | ||
5.3. Όταν ικανοποιείται το αίτημα εκπαιδευτικού για μια κατηγορία απόσπασης, δεν εξετάζονται οι αιτήσεις που τυχόν έχει υποβάλει για άλλες κατηγορίες απόσπασης. | ||
Πρόταση ΔΟΕ: Οι αποσπάσεις των περιπτώσεων 5.2.γ και 5.2.δ να συνεξετάζονται. | ||
1.Πρόταση ΟΛΜΕ: Για τις αποσπάσεις σε Πειραματικά, Καλλιτεχνικά και Μουσικά σχολεία αρμόδια είναι τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ) | ||
2.Πρόταση ΟΛΜΕ: Η μοριοδότηση της συνυπηρέτησης να ισχύει για κάθε είδους συνυπηρέτηση. | ||
3.Ν. 1566/85, άρθρο16, παρ.Γ8: «Με τη διαδικασία της παραγράφου 1 αποσπώνται τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων των ενώσεων λειτουργών μέσης εκπαίδευσης και των συλλόγων των δασκάλων σε σχολεία της έδρας τους. Ο χρόνος της απόσπασης θεωρείται ότι διανύθηκε στην οργανική θέση τους.» | ||
Ο.Λ.Μ.Ε. Αθήνα,18/1/11 | ||
Ερμού & Κορνάρου 2 | ||
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255 Προς | ||
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338 τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ | ||
www.olme.gr e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | ||
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ | ||
Μέσα σε συνθήκες οικονομικής-κοινωνικής κρίσης, δραματικής μείωσης των διορισμών στο δημόσιο, προϋπολογισμούς σκληρής λιτότητας, μείωσης των δημοσίων επενδύσεων, οικονομικής αφαίμαξης των εργαζόμενων, καταιγίδας έμμεσων φόρων, υποχρηματοδότησης της παιδείας, συγχώνευσης σχολικών μονάδων, τμημάτων με 30 μαθητές και πρωτόγνωρης επίθεσης σε δικαιώματα και κατακτήσεις του κόσμου της εργασίας, το Υπουργείο Παιδείας επέλεξε να συστήσει επιτροπή για το θέμα των υπηρεσιακών μεταβολών. Ένα θέμα που απασχολεί ένα μεγάλο κομμάτι του κλάδου και η ΟΛΜΕ έχει επανειλημμένα επισημάνει την αναγκαιότητα για μια εκ νέου και συνολική αντιμετώπιση του πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών. Θεωρούμε ότι το Υπουργείο επιλέγει ήσσονος σημασίας θέματα για να ακούσει τις θέσεις των εκπαιδευτικών , ενώ αρνείται να συζητήσει με την ΟΛΜΕ για τα πολύ σοβαρά θέματα που απασχολούν το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. | ||
Η ΟΛΜΕ αποφάσισε και συμμετέχει στην 10μελή επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας με δύο εκπροσώπους της (Γκίνη Δημήτρη και Ζωγραφάκη Ελένη) πιστεύοντας ότι πρέπει να δίνει τη μάχη σε όλα τα επίπεδα για να προωθεί τις θέσεις του κλάδου. Διευκρινίζουμε ότι οι μεταθέσεις για το 2011 θα πραγματοποιηθούν με το ισχύον νομικό πλαίσιο και θα γίνει προσπάθεια στην επιτροπή για μοριοδότηση όλων των κριτηρίων των αποσπάσεων. | ||
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ | ||
Για την Ομοσπονδία στις μεταθέσεις είναι αδιαπραγμάτευτα και θα παλέψει για: -Κατάργηση των άρθρων 4 παρ.4 και 30 παρ.1 του Ν.3848/2010 σχετικά με την τριετή υποχρεωτική παραμονή των νεοδιόριστων στην περιοχή διορισμού τους και τη διετή παραμονή των υπολοίπων για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης (πράγμα που το Υπουργείο αρνείται κατηγορηματικά). Επαναφορά του άρθρο 8 παρ.1 του ΠΔ 50/96 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του ΠΔ 100/97. -Ένταξη νέων ασθενειών στην ειδική κατηγορία μεταθέσεων. -Συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων για τις μεταθέσεις στα πειραματικά, καλλιτεχνικά, μουσικά κλπ σχολεία. -Να μην εφαρμοστεί η αναδρομικότητα των μορίων συνθηκών διαβίωσης (όπως προτείνει το Υπουργείο). Κατοχύρωση των μορίων συνθηκών διαβίωσης που ισχύουν σήμερα έως 31/8/11 για όλους τους υπηρετούντες και υπολογισμός με τα νέα μόρια για όλους τους συναδέλφους από 1/9/2011. -Τα μόρια δυσμενών συνθηκών συνοδεύουν τον εκπαιδευτικό καθ’ όλη τη διάρκεια του εργασιακού του βίου (και όχι να χρησιμοποιούνται μόνο για μία μετάθεση, όπως προτείνεται) -Τα μόρια συνθηκών παίρνουν όλοι οι υπηρετούντες στο σχολείο καθώς και οι έχοντες άδειες (αναρρωτικές, κύησης-λοχείας και ανατροφής). ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ | ||
Τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί δραματικά ο αριθμός των εκπαιδευτικών που δεν έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα και βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ, με συνέπεια τη συνεχή μετακίνηση σε λειτουργικά κενά από σχολείο σε σχολείο το Σεπτέμβρη και απώλεια μεγάλου αριθμού διδακτικών ωρών, οι οποίες δεν αναπληρώνονται. | ||
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ | ||
Για την Ομοσπονδία είναι πάγιο αίτημα τα κενά διοικητικού προσωπικού στην Κεντρική Υπηρεσία, στις περιφερειακές υπηρεσίες και στα σχολεία να καλύπτονται με μόνιμους διορισμούς διοικητικών υπαλλήλων και με εθελοντικές μετατάξεις εκπαιδευτικών εκτός από τομείς και Δ/νσεις που έχουν άμεση σχέση με την εκπαίδευση και είναι απαραίτητη η παρουσία και των εκπαιδευτικών( Δ/ντής Σπουδών, Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων κ.α). Για όσο χρονικό διάστημα θα υπάρχουν διοικητικά κενά οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών πρέπει να γίνονται με μοριοδοτούμενα κριτήρια. | ||
- Όλες οι αποσπάσεις να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ - το όργανο που θα πρέπει να έχει στην ευθύνη του το σύνολο των υπηρεσιακών μεταβολών - και έγκαιρα, πολύ πριν τη λήξη του διδακτικού έτους (30 Ιουνίου). | ||
- Στις υπηρεσίες του Υπουργείου και τους εποπτευόμενους από αυτό φορείς να προκηρύσσονται οι θέσεις και τα αντίστοιχα προσόντα που απαιτούνται για κάθε μία από αυτές. Τα προσόντα (πχ μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο, γνώση ξένης γλώσσας, χρήση Η/Υ) θα έχουν σταθερή μοριοδότηση. Οι αποσπάσεις να γίνονται για μία τριετία με δυνατότητα ανανέωσης για μια ακόμη διετία. | ||
-Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες και φορείς παίρνουν τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας από την έδρα της απόσπασης. | ||
-Στις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ πρέπει να δίνεται βάρος στα κοινωνικά κριτήρια (λόγοι υγείας, οικογενειακή κατάσταση) που θα μοριοδοτούνται αυξημένα σε σχέση με τα χρόνια υπηρεσίας. | ||
ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ | ||
Η αναπροσαρμογή των μορίων δυσμενών συνθηκών πολλών σχολικών μονάδων αποτελεί αναγκαιότητα γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες με τους νέους οδικούς άξονες σε πολλές περιοχές της χώρας και με τις θαλάσσιες επικοινωνίες ανάμεσα στα νησιά. | ||
Για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων προτείνουμε παίρνοντας υπόψη ορισμένα σταθερά κριτήρια (απόσταση από την έδρα του νομού, συνθήκες διαβίωσης, συγκοινωνιακές διευκολύνσεις, ιδιομορφίες της τοπικής κοινωνίας που εδρεύει το σχολείο) να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία: | ||
Α. Η κατάταξη θα γίνεται με το ισχύον σύστημα από Α-ΙΒ δηλαδή 1-12 μόρια. | ||
Β. Σε κάθε νομό η ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τους αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ θα προτείνουν | ||
μέχρι το τέλος Ιανουαρίου την αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων. Κάθε | ||
ΕΛΜΕ θα κινηθεί εντός της ισχύουσας σήμερα κλίμακας μορίων του νομού. | ||
Αποκλίσεις από την κλίμακα προς τα πάνω πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένες. | ||
Γ. Σε επίπεδο περιφέρειας εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ με τους αιρετούς των ΑΠΥΣΔΕ θα | ||
καταθέσουν πρόταση μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου. | ||
Δ. Σε κεντρικό επίπεδο το ΔΣ της ΟΛΜΕ με τους αιρετούς στο ΚΥΣΔΕ θα | ||
διαμορφώσουν την τελική πρόταση, παίρνοντας υπόψη τους τις προηγούμενες | ||
εισηγήσεις. | ||
Για το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ | ||
=================================================== | ||
| ||
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=21491 http://www.daskalos.edu.gr/d/nomouesia/pd100-97.html
|