Ενημέρωση
- 19 Μαρτίου 2010 // //
- Ανακοινώσεις Α.Σ.Π.Ε.
- Εμφανίσεις: 6110
Η εισηγητική έκθεση του φορολογικού νομοσχεδίου από εφημ. "το Βήμα"
και
-------------------------------------------------
Από το «Κέρδος» 19/3/2010
Σταυροβελονιά στο φορολογικόΑκροβατούσης της χώρας μεταξύ της αβέβαιης συνδρομής της ΕΕ και της προσφυγής στο ΔΝΤ, η κυβέρνηση δημοσιοποιεί σήμερα το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, επιχειρώντας αφενός να πείσει τους εταίρους ότι οι στόχοι του Προγράμματος Σταθερότητας είναι επιτεύξιμοι και αφετέρου τους ίδιους τους φορολογούμενους ότι το αποτέλεσμα των μέτρων δεν θα πέσει το ίδιο βαρύ επί δικαίων και αδίκων.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δ. ΤΣΟΥΠΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τη στιγμή που η χώρα εξακολουθεί να ακροβατεί ανάμεσα στην αβέβαιη Κοινοτική συνδρομή και την προσφυγή στο ΔΝΤ, η κυβέρνηση δίνει σήμερα στη δημοσιότητα το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, επιχειρώντας από τη μία πλευρά να πείσει την ΕΕ ότι οι στόχοι του Προγράμματος Σταθερότητας είναι επιτεύξιμοι και από την άλλη τους ίδιους τους φορολογούμενους ότι το αποτέλεσμα των μέτρων δεν θα είναι το ίδιο βαρύ επί δικαίων και αδίκων.
Η ονομασία άλλωστε του νομοσχεδίου με τον τίτλο «Αποκατάσταση της φορολογικής δικαιοσύνης και αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής» προδίδει τις προθέσεις του οικονομικού επιτελείου έστω κι αν αρκετές από τις διατάξεις υπέστησαν σημαντικές αλλαγές κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία στιγμή και λίγο πριν τη χθεσινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου. Μεταξύ αυτών η φορολογική αντιμετώπιση της πρώτης κατοικίας, η άμβλυνση του αφορολόγητου ορίου υπέρ των οικογενειών με παιδιά, ο περαιτέρω εξορθολογισμός των τεκμηρίων διαβίωσης και η μη αναβολή του λογιστικού προσδιορισμού των εισοδημάτων για το επόμενο έτος, παρά τις αντιδράσεις. Πριν την οριστικοποίηση και αυτών των αλλαγών έφθαναν καθημερινά στο Μέγαρο Μαξίμου εισηγήσεις που επεσήμαναν ότι δεν είναι δυνατόν μισθωτοί και συνταξιούχοι να κληθούν να καταβάλλουν και πάλι τη μερίδα του λέοντος, ενώ οι ελεύθεροι επαγγελματίες και επιτηδευματίες να μένουν στο απυρόβλητο μέσω της αναβολής ενός προβεβλημένου μέτρου που θα οδηγούσε στην αντικειμενικότερη φορολόγησή τους. Ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, ωστόσο, έσπευσε, χθες, να τονίσει στη Βουλή ότι δεν υπήρξε ποτέ πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών να αναβάλει για τις καλένδες παρόμοιου είδους αλλαγές. Υπενθυμίζεται πάντως ότι η αρχική απόφαση προέβλεπε ότι ορισμένες κατηγορίες επαγγελματιών (ταξί, φορτηγά, λεωφορεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, μηχανικοί, αρχιτέκτονες, λιανοπωλητές, πρακτορεία ΠΡΟΠΟ, βενζινάδικα και περίπτερα) θα συνέχιζαν για όλο το 2010 να φορολογούνται τεκμαρτά και όχι με βάση το πραγματικό τους εισόδημα. Μετά τις εισηγήσεις η απόφαση τροποποιήθηκε και έτσι η εγκατάσταση ταμειακών μηχανών καθίσταται υποχρεωτική από την 1/7/2010, οπότε και τα εισοδήματα όλων των επιτηδευματιών θα φορολογούνται λογιστικά με βάση τα βιβλία. Για δε το α' εξάμηνο του τρέχοντος έτους θα φορολογούνται τεκμαρτά με το τεκμαρτό ωστόσο εισόδημα να αυξάνεται κατά 50% σε σχέση με αυτό που ισχύει σήμερα. Ταυτόχρονα στον λογιστικό προσδιορισμό εντάσσονται και οι επιτηδευματίες που παρέχουν υπηρεσίες από επαγγελματική εγκατάσταση ακόμη και αν δηλώνουν εισοδήματα κάτω των 5.000 ευρώ (κομμωτήρια, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι). Πέραν αυτών και σύμφωνα με χθεσινή απόφαση του ΥΣ εντάσσονται στον ΦΠΑ όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες πλην των γιατρών για τους οποίους διατηρείται ξεχωριστό καθεστώς.
ΕΥΝΟΪΚΟΤΕΡΗ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ
Μόλις χθες κλείδωσε και η νέα φορολογική κλίμακα με σημαντική αύξηση του αφορολόγητου ορίου στην περίπτωση των οικογενειών με παιδιά. Συγκεκριμένα το αφορολόγητο όριο για τις οικογένειες με ένα παιδί διαμορφώνεται στα 13.500 ευρώ, για τις οικογένειες με δύο παιδιά στα 15.000 ευρώ και για τις οικογένειες με τρία παιδιά 23.500. Για κάθε ένα παιδί από το τέταρτο και μετά το αφορολόγητο αυξάνεται κατά 2.000 ευρώ. Κατά άλλα η διασύνδεση του αφορολόγητου με αποδείξεις και θεσμοθέτηση ανώτατου φορολογικού συντελεστή 45% για εισοδήματα άνω των 100.000 ευρώ εξακολουθούν να αποτελούν τις βασικότερες αλλαγές της νέας ενιαίας φορολογικής κλίμακας που καθιερώνει το νομοσχέδιο. Μία κλίμακα την οποία ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου χαρακτήρισε χθες στη Βουλή δίκαιη, καθώς μειώνει τη φορολογική επιβάρυνση στα ατομικά εισοδήματα από 40.000 ευρώ και κάτω και αυξάνει την επιβάρυνση για τα υψηλότερα. Ο νέος τρόπος φορολόγησης των εισοδημάτων μειώνει, σύμφωνα με τον υπουργό, τη φορολογική επιβάρυνση για κάθε μισθωτό, συνταξιούχο, ελεύθερο επαγγελματία, με ετήσιο ατομικό εισόδημα από 12.000 έως 40.000 ευρώ ή για μηνιαίο ατομικό εισόδημα χαμηλότερο από 3.300 ευρώ. Μία οικογένεια, εξάλλου, με δύο εργαζομένους έχει από μηδενική επιβάρυνση έως ελάφρυνση για ετήσιο εισόδημα από 80.000 ευρώ και κάτω. Γενικότερα, δε, περισσότεροι από 9 στους 10 φορολογούμενους έχουν είτε ελάφρυνση είτε καμία επιβάρυνση. Αντίθετα επιβάρυνση θα υπάρξει για λιγότερο από 5% των συνολικών φορολογικών δηλώσεων, με βάση τη νέα κλίμακα.
Μετά από αρκετές διαβουλεύσεις αμβλύνθηκε σημαντικά και ο τρόπος «κτισίματος» του αφορολόγητου με αποδείξεις. Ετσι για ατομικό εισόδημα μέχρι 6.000 ευρώ δεν απαιτείται η προσκόμιση αποδείξεων δαπανών. Για εισόδημα έως 12.000 ευρώ ο φορολογούμενος χρειάζεται να προσκομίσει αποδείξεις ύψους 10% του εισοδήματός του. Από 12.000 και άνω χρειάζεται να προσκομίζει αποδείξεις ύψους 10% του εισοδήματος για τις πρώτες 12.000 και 30% του εισοδήματος για το τμήμα του εισοδήματος που είναι πάνω από τις 12.000 ευρώ.
Στα καλά νέα εξάλλου συγκαταλέγεται και η επαναφορά της έκπτωσης 1,5% από τον φόρο στην περίπτωση της εφάπαξ καταβολής του.
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ
Σημαντικές αλλαγές επέρχονται και στη φορολογική αντιμετώπιση της πρώτης κατοικίας καθώς καταργείται το αφορολόγητο των 200 τ.μ. για την αγορά πρώτης κατοικίας που ισχύει σήμερα και το νέο αφορολόγητο διασυνδέεται με την αξία του ακινήτου αλλά και την οικογενειακή κατάσταση του αγοραστή. Ετσι για τον άγαμο προβλέπεται αφορολόγητο όριο 200.000 ευρώ και για τον έγγαμο 250.000 ευρώ με προσαύξηση κατά 20.000 ευρώ για κάθε ένα από τα δύο πρώτα παιδιά και 30.000 ευρώ για το τρίτο και κάθε ένα από τα επόμενα. Σημειώνεται ότι στο ποσό της απαλλαγής συμπεριλαμβάνεται και η αξία μίας θέσης στάθμευσης αυτοκινήτου και ενός αποθηκευτικού χώρου έως 20 τ.μ. εφόσον βρίσκονται στο ίδιο συμβόλαιο αγοράς και αποκτώνται ταυτόχρονα. Για λόγους εναρμόνισης με το Κοινοτικό Δίκαιο, αλλά και για την αποφυγή προσφυγών που υπήρξαν παλαιότερα καταδικαστικές για το ελληνικό Δημόσιο, στο νομοσχέδιο έχει προβλεθεί τα νέα αφορολόγητα όρια εκτός των Ελλήνων να ισχύουν και για όλους τους πολίτες της ΕΕ, τους ομογενείς αλλά και τους πολίτες τρίτων χωρών που κατοικούν μόνιμα στην Ελλάδα.
Πέραν αυτών σε όλες τις αγοραπωλησίες παλαιών κτισμάτων, οικοπέδων, αγροτεμαχίων και λοιπών εδαφικών εκτάσεων θα επιβάλλεται φόρος μεταβίβασης ακινήτων, ο οποίος θα επιβαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή. Θα υπολογίζεται με συντελεστή 8% για τα πρώτα 20.000 ευρώ της αντικειμενικής ή της δηλωθείσας αξίας του μεταβιβαζόμενου ακινήτου και τα υπόλοιπα με συντελεστή 10% (ανεξαρτήτως της ύπαρξης πυροσβεστικής υπηρεσίας). Υπενθυμίζεται ότι οι συντελεστές φόρου μεταβίβασης ακινήτων που ισχύουν σήμερα ανέρχονται σε 7% και 9% σε περιοχές που δεν λειτουργεί πυροσβεστική υπηρεσία και σε 9% και 11% για τα εντός σχεδίου πόλεως ακίνητα των δημοτικών διαμερισμάτων, στα οποία λειτουργεί πυροσβεστική υπηρεσία. Σε περίπτωση πρώτης κατοικίας ο συντελεστής του φόρου μεταβίβασης ακινήτων θα είναι ενιαίος, θα ανέρχεται στο 10% και θα επιβάλλεται στο τμήμα της αξίας που υπερβαίνει το αφορολόγητο όριο. Στο νομοσχέδιο θα ορίζεται επίσης ότι οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων θα αναπροσαρμοσθούν το 2011, με παράλληλη όμως αύξηση του αφορολόγητου.
ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
Μετά από αρκετές παλινωδίες οριστικοποιήθηκαν και οι διάταξεις για τα τεκμήρια διαβίωσης με ουσιαστικότερη προσθήκη τη διασύνδεση του τεκμηρίου της κατοικίας όχι μόνον με τα τετραγωνικά αλλά και με την αντικειμενική αξία του ακινήτου. Ετσι σε περιοχές όπου η αντικειμενική τιμή ζώνης ξεπερνά τα 3.000 ευρώ το τεκμήριο διαβίωσης θα προσαυξάνεται με έναν επιπλέον συντελεστή. Κατά τα άλλα για τον υπολογισμό των τεκμηρίων διαβίωσης θα λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο κόστος συντήρησης και λειτουργίας κατοικιών, αυτοκινήτων, σκαφών αναψυχής, εναέριων μέσων, πισινών, διδάκτρων, οικιακών βοηθών. Στόχος είναι ο εντοπισμός αδήλωτων εισοδημάτων, κυρίως από τους φορολογούμενους που ενώ διάγουν πολυτελή βίο δηλώνουν στην εφορία ελάχιστα εισοδήματα. Ο προσδιορισμός της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης διαβίωσης της ιδιοκατοικούμενης ή μισθούμενης κύριας κατοικίας θα γίνεται κλιμακωτά ανάλογα με την επιφάνεια των κύριων και βοηθητικών χώρων.
Για κύρια κατοικία με επιφάνεια μέχρι 80 τ.μ. το τεκμήριο υπολογίζεται με 40 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, για τα επόμενα 81 μέχρι και 200 τ.μ. με εξήντα ευρώ το τ.μ. και για το πλέον των 200 τ.μ. με 100 ευρώ το τ.μ. Σύμφωνα έτσι με τα παραπάνω μία πρώτη κατοικία 80 τ.μ. θα οδηγεί σε τεκμήριο εισοδήματος 3.200 ευρώ, ενώ για μία κατοικία 100 τετραγωνικών μέτρων το τεκμήριο διαμορφώνεται σε 4.400 ευρώ ετησίως. Γενικότερα, το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται στην καθιέρωση ελάχιστου τεκμαρτού εισοδήματος 3.000 ευρώ για τον άγαμο και 5.000 ευρώ για τον έγγαμο ανεξάρτητα αν ο φορολογούμενος διαθέτει ή όχι περιουσιακά στοιχεία (ακίνητα, αυτοκίνητα κ.λπ.). Το ελάχιστο αυτό τεκμαρτό εισόδημα θα αυξάνεται ανάλογα με τα περιουσιακά στοιχεία του κάθε φορολογούμενου.
Προφανώς καταργούνται και όλες οι εξαιρέσεις που ισχύουν σήμερα και συγκεκριμένα για την πρώτη κατοικία έως 200 τ.μ., οι δευτερεύουσες έως 150 τ.μ., τα αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας έως 50.000 ευρώ και σκάφος αναψυχής έως 10 μέτρα. Ειδικότερα και σύμφωνα με τις χθεσινές αποφάσεις για αυτοκίνητο π.χ. 1.200 κυβικών, το τεκμήριο θα είναι 1.500 - 2.000 ευρώ, ενώ για κάθε 100 κ.ε. και άνω εξετάζεται να αυξάνεται κατά 200 ευρώ. Το τεκμήριο για βοηθητικό προσωπικό προσδιορίζεται μεταξύ 4.000 και 5.000 ευρώ τον χρόνο, ενώ για δίδακτρα θα υπολογίζονται κλιμακωτά ανάλογα με τη βαθμίδα της εκπαίδευσης. Για τις πισίνες το τεκμήριο θα προσδιορίζεται με βάση τα μέτρα και αν η πισίνα είναι εσωτερική ή εξωτερική. Ανάλογα με τα μέτρα και την ιπποδύναμη θα προσδιορίζεται το τεκμήριο για τα σκάφη αναψυχής - αεροσκάφη.
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟ 5% ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
Σε αλλαγή της τελευταίας στιγμής αποδίδεται και η διάταξη βάσει της οποίας θα επιστρέφεται το 50% του φόρου των επαναπατρισθέντων κεφαλαίων στην περίπτωση που αυτά θα επενδύονται σε ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου.
Γενικότερα το κίνητρο για τον επαναπατρισμό έχει ως εξής: Καταθέσεις σε τράπεζες στην αλλοδαπή που εντός έξι μηνών θα μεταφερθούν σε ετήσιο προθεσμιακό λογαριασμό στην Ελλάδα εξαιρούνται του ελέγχου πόθεν έσχες εφόσον καταβληθεί φόρος 5% επί της αξίας του κεφαλαίου. Μετά το πέρας της περιόδου των έξι μηνών οι ελληνικές αρχές θα ενεργοποιήσουν κάθε διεθνή ή ευρωπαϊκή συμφωνία προκειμένου να λάβουν γνώση των καταθέσεων Ελλήνων φορολογουμένων σε τράπεζες της αλλοδαπής. Για τα επαναπατρισθέντα κεφάλαια που επενδύονται επιστρέφεται μέρος του φόρου αυτού.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΧΤΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
Σημαντικές αλλαγές επέρχονται και στον τρόπο αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής, καθώς από 1.1.2011 όλες οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων θα πραγματοποιούνται μέσω τραπεζών, ενώ τιμολόγια άνω των 3.000 ευρώ θα γίνονται δεκτά μόνον ηλεκτρονικά. Επίσης δεν θα θεωρείται νόμιμη κάθε συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών και επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων, αξίας μεγαλύτερης των 1.500 ευρώ εάν αυτή γίνεται με μετρητά. Παράλληλα συγκροτείται περιουσιολόγιο όλων των φυσικών προσώπων, εφαρμόζονται κριτήρια επικινδυνότητας στις διασταυρώσεις στοιχείων, ενώ δεν θα αναγνωρίζονται οι δαπάνες που προκύπτουν από συναλλαγές με εξωχώριες εταιρείες. Ειδικότερα οι νέου τύπου έξυπνες διασταυρώσεις, η ενθάρρυνση και επιβράβευση όσων «καρφώνουν» φοροφυγάδες, η επιτάχυνση των διαδικασιών καταβολής προστίμων αλλά και ο «μπαμπούλας» του κλεισίματος των επιχειρήσεων που θα συλληφθούν να μην εκδίδουν αποδείξεις, αποτελούν την γραμμή άμυνας του νέου νομοσχεδίου κατά της φοροδιαφυγής. Πέραν αυτού θα υιοθετηθούν δραστικές μέθοδοι σύλληψης των ανείσπρακτων χρεών για όσους αποδεικνύεται ότι έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν. Αυτό θα εφαρμοσθεί μέσω της σύνδεσης των εκκρεμών χρεών με στοιχεία από την ηλεκτρονική καταγραφή της ακίνητης περιουσίας, καθώς και με τη δυνατότητα «κατάσχεσης εις χείρας τρίτων» σε ό,τι αφορά τραπεζικούς λογαριασμούς.
Στις καινοτομίες του νέου νομοσχεδίου θα πρέπει επίσης να συμπεριληφθεί και η δυνατότητα των ελεγκτών εκτός από τα φορολογικά να ελέγχουν και το εάν και κατά πόσο ο ελεγχόμενος επιχειρηματίας έχει καταβάλει στα ταμεία τις ασφαλιστικές εισφορές που του αναλογούν. Μετά τον έλεγχο μάλιστα το συνεργείο θα αποστέλλει αναφορά στον σχετικό ασφαλιστικό φορέα.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ... ΓΚΡΙΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Στο πεδίο της δημιουργικής κριτικής έως όμως τα όρια της γκρίνιας κινήθηκαν και πολλοί βουλευτές του ΠαΣοΚ, περισσότεροι από αυτούς της αντιπολίτευσης, που έλαβαν τον λόγο. Ο κ. Ανδρέας Μακρυπίδης προειδοποίησε ότι το φορολογικό νομοσχέδιο πρέπει να τύχει της στήριξης των κοινωνικών εταίρων, για να εισπράξει την απάντηση από τον κ. Παπακωνσταντίνου ότι η κυβέρνηση αναλαμβάνει την ευθύνη για τις διατάξεις που δεν βρήκαν σύμφωνες τους κοινωνικούς εταίρους. Ο κ. Κ. Καρτάλης ζήτησε να πληροφορηθεί αν θα συνεχίσουν να εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα ιατρικές και ασφαλιστικές δαπάνες χωρίς να πάρει απάντηση. Ο κ. Χρήστος Πρωτόπαπας ζήτησε να διατηρηθούν οι φοροαπαλλαγές για όσους έχουν αναπηρία πάνω από 80%, ο κ. Δ. Κουσελάς ζήτησε μέριμνα για τους πολύτεκνους, ενώ ο κ. Γ. Κουτσούκος επεσήμανε ότι δεν πρέπει να αντιμετωπιστούν ισοπεδωτικά όλες οι κατηγορίες επαγγελματιών, ζητώντας εξαίρεση για τους ευκαιριακούς παραγωγούς των λαϊκών αγορών. Ο κ. Νάσος Αλευράς παρατήρησε ότι δεν πρέπει να υποχρεωθούν στη συλλογή αποδείξεων όσοι έχουν εισόδημα ίσο με το αφορολόγητο όριο, ενώ ο κ. Χρήστος Μαγκούφης πρότεινε να υπάρξει και δέκατο φορολογικό κλιμάκιο στη φορολογική κλίμακα για όσους έχουν εισόδημα άνω των 200.000 ευρώ με συντελεστή 50%, καθώς και να επεκταθεί ο ΦΠΑ και στους γιατρούς.
===========================
Παρατήρηση Γ.Γ. ΑΣΠΕ: Δυστυχώς για άλλη μια φορά το φορολογικό μας, γίνεται άδικο και παραβλέπει για πολλοστή φορά την πολύτεκνη οικογένεια που είναι η σημαντικότερη αναπτυξιακή συνιστώσα της οικονομίας μας...
Τουλάχιστον θα έπρεπε η φορολόγηση του εισοδήματος του πολύτεκνου, να ξεκινάει από το χαμηλό συντελεστή, από την αρχή(αφού αφαιρεθεί το αφορολόγητο του)… και όχι να εντάσσεται ενδιάμεσα στους συντελεστές!!!
Παράδειγμα:
Μισθωτός πολύτεκνος ( 4 παιδιά ) και π.χ. εισόδημα: 32.000€ θα πληρώσει 2050€, ενώ αν ξεκινούσε από τον χαμηλό συντελεστή (μετά την αφαίρεση του αφορολογήτου) θα ήταν …1320€.
Η φορολογική κλίμακα:
Κλιμάκιο Εισοδήματος (ευρώ) | Φορολογικός Συντελεστής % | Φόρος Κλιμακίου (ευρώ) | Σύνολο Εισοδήματος (ευρώ) | Σύνολο Φόρου (ευρώ) |
12.000 | 0 | 0 | 12.000 | 0 |
4.000 | 18 | 720 | 16.000 | 720 |
6.000 | 24 | 1.440 | 22.000 | 2.160 |
4.000 | 26 | 1.040 | 26.000 | 3.200 |
6.000 | 32 | 1.920 | 32.000 | 5.120 |
8.000 | 36 | 2.880 | 40.000 | 8.000 |
20.000 | 38 | 7.600 | 60.000 | 15.600 |
40.000 | 40 | 16.000 | 100.000 | 31.600 |
Υπερβάλλον | 45 |
|
|
|